donderdag 4 december 2014

Workshop Haarlem doet mee aan de kerstmarkt 13/12 in Haarlem

Afgelopen zondag stond ik op de Designmarkt in Haarlem met mijn handgemaakte producten en voorbeelden van de workshops die ik maandelijks geef. Het was koud maar prima vol te houden. 

Zaterdag 13 december doe ik ook weer mee net als vorig jaar met de kerstmarkt in Haarlem. Zodra het duidelijk is waar mijn kraam ongeveer staat zal ik dit op het blog en de FB pagina bekend maken. 
Ik verkoop diverse knutselsets voor kinderen en volwassenen, kerstkussens, kerstknuffels en handgemaakte kerstornamenten. 
Ik hoop u gauw te ontmoeten!

Op zaterdag 13 december is tegelijkertijd met de kerstmarkt de Anton Pieck parade, een sfeervol historisch festival, georganiseerd door horeca en winkeliers uit het Warmoeskwartierin Haarlem. Er zijn allerlei figuren verkleed anno 1900 met diverse acts.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...