dinsdag 9 december 2014

Workshop Haarlem as zaterdag 13-12 op kerstmarkt in Haarlem

Workshop Haarlem staat a.s zaterdag 13 december
van 11.00 - 19.00 uur op de Haarlemse kerstmarkt.
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen, voor mij de leukste tijd van het jaar! 
Ik verkoop allerlei handgemaakte kerstdecoraties en cadeaus, knutselboeken en materiaal en knutselpakketten voor jong en oud.

Ik deel de kraam met Marlene van Sep en August


Waar kan je ons vinden?

We staan met een kraam (nr 18A)  op de Grote Markt in Haarlem.
Vanaf de Barteljorisstraat gezien (Douglas op de hoek) staat er vier rijen met kramen voor XO in de richting van de Grote Houtstraat. Vanuit het stadhuis gezien kun je een gangetje in, dan vind je ons op de hoek aan het einde rechts. Of je loopt op de Grote Markt richting de Grote Houtstraat en dan zie je ons staan op de hoek middenin! Marlene en ik zijn heel blij met deze prachtige plek! 
Bedankt marktmeester Ed!  


De kerstmarkt loopt door richting de Riviervismarkt en het Klokhuisplein als een soort rondje om de kerk. Op de Oude Groenmarkt en de Warmoesstraat is zaterdag ook de Anton Pieckparade, een sfeervol festival georganiseerd door horeca en winkeliers uit het Warmoeskwartier in Haarlem. Er zijn allerlei figuren verkleed anno 1900 met diverse acts.

is er a.s vrijdag een leuke kortingsbon via FB beschikbaar,
die je mee kan nemen als je bij Workshop Haarlem
iets leuks wilt meenemen voor de feestdagen.
Tot morgen!

Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...