zondag 13 september 2015

foto's stempelworkshop tijdens Haarlem cultuurfestival 12 sept 2015

zaterdagmiddag 12 september heb ik tijdens de Haarlem cultuurfestival doorlopende stempelworkshops gegeven bij Kukicha conceptstore in de Jacobijnestraat in Haarlem.


net klaar met alles neerzetten voor de cursisten!


 







Wat een feest en wat een leuke nieuwe mensen heb ik ontmoet.
Ik ben altijd weer verrast naar alle bijzondere creaties gemaakt door jong en oud!

Haerlems bodem heeft een compilatie gemaakt van alle activiteiten tijdens het Haarlem cultuurfestival, op 1.14 kun je in een flits de stempelworkshop voorbij zien komen.
 

Wil je mij ook een keer uit nodigen om stempels te maken met jong en oud? dat kan!
stuur me een berichtje via email of Whatsapp Marloes 0642216505

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...