donderdag 24 oktober 2013

Foto's kinderworkshop miniatuurkastje maken

Afgelopen dinsdagochtend heb ik in het kader van oktober = kindermaand
een kinderworkshop georganiseerd bij lunchroom tante Sientje.
 
De kinderen (en een aantal mama's) hebben allerlei leuke
miniatuurkastjes gemaakt. Ze zijn echt prachtig geworden!
 
Ik hoop dat ik iedereen heb geinspireerd
om zelf lekker te gaan knutselen!
Allemaal erg bedankt voor de gezellige ochtend!

 
het voorbeeld voor de kinderen ter inspiratie

 lekker aan de slag
 
 papier, kettingen, foam, glitterstickers,
alles mocht gebruikt worden
 
 leuk monstertje om mee te spelen
 
 lekker veel vlinders..
 
  enkele mama's vonden het zo gezellig
dat ze spontaan ook een miniatuurkastje hebben gemaakt!
 



 
 wat een leuk kastje is dit geworden

 leuke kabouter met slingers en vlinders
 
 
 lief hertje

 een echte rock popster om op te hangen

 
 
 

even nog een leuk poppetje zoeken  

 lief luciferdoosje met niezende kabouter en leuke vlaggetjes



Heeft u interesse dat ik nog zo'n kinderworkshop organiseer
voor een aantal andere kinderen 
bijvoorbeeld op een kinderverjaardag,
neem dan contact met mij op via workshophaarlem@hotmail.com

Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...