dinsdag 30 juli 2013

Komende vrijdag jaarmarkt Santpoort!

Workshop Haarlem staat komende vrijdag met een kraam op de jaarmarkt in Santpoort! Iedereen is van harte welkom om een kijkje te komen nemen, ik promoot de maandelijkse workshops en ik verkoop allerlei handgemaakte spullen; zoals (vintage) slingers, cupcake tasjes, kaarten, kussens, broches, kettingen en leuke knutselsetjes.

Op de workshop Haarlem Facebookpagina kun je de komende week volgen wat ik allemaal meeneem naar de markt.

 
 
Verder heb ik aan de kraam natuurlijk weer de aanbieding 2 workshops voor 25 Euro.

Je krijgt van mij voor die prijs 2 cadeaubonnen waarmee je twee workshops naar keuze kan volgen met een geldigheid van maximaal 2 jaar. Ook een leuk idee om zo een keer een vriendin te trakteren op een ander soort avondje uit!

Pin It

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...