vrijdag 17 mei 2013

Workshop Haarlem doet mee aan de Kleverparkdag!

Volgend weekend organiseer ik op vrijdagmiddag 23 mei een expressiemiddag op de St Bavoschool in Haarlem-Noord, in de avond is de 'maak je eigen knuffel workshop'  (bij voldoende animo organiseer ik de workshop ook op zondag 26 mei
en op zaterdag 25 mei doe ik mee aan de Kleverparkdag.

Kortom, een druk maar zeer leuk creatief weekend!


Kom gezellig langs als je met mij wilt kennismaken! Ik verkoop oa. de mini prikborden die je op de foto ziet!

Op zaterdag 25 mei heb ik een speciale Kleverparkdag-aanbieding: 2 workshops voor 25 Euro. Je krijgt dus 5 Euro korting. Je kunt bij de kraam de cadeaubonnen hiervoor kopen. 

Ik deel een kraam met Elizabeth van Bubab.nl en naast ons staat Jeanette van Plukietsmoois.nl.

We staan bij de winkels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...