maandag 22 oktober 2012

Kennen jullie Bloglovin al?

Een aantal volgen me via Facebook, maar ook via de nieuwsbrief en e-mail zijn mijn blogs gemakkelijk terug te lezen.

Bloglovin is heel handig. Je kunt via Bloglovin zelf aangeven  welke blogs je wilt volgen. Zo heb je alle updates van je favoriete bloggers geordend bij elkaar in 1 bericht in je inbox.

Ook ik heb een Bloglovin-account, je kunt me hier volgen:
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/4130684/?claim=qsmamm89upr">Follow my blog with Bloglovin</a>

Gebruik je deze site zelf ook en wil je je blog aan Bloglovin koppelen? Klik dan op ‘account’, vervolgens op ‘blogs by me’, dan op ‘claim blog’ en je krijgt een code zoals hier boven. Deze plaats je in een nieuwe post, je drukt op ‘publiceren’ en het klusje is geklaard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...